şeytan arabası

Bisiklet ve KeKeÇa

13. Program 24.04.2013



Bu haftaki konuklarımız KeKeÇa'dan (Kendin Kendini Çal) Ayşe ve Gökçe.

Ayşe ve Gökçe ile bisiklet ve beden müziğinin benzer dilini, ritim, oyun, çocukluk ve Bellevile'de Randevu'yu konuştuk...










kaynak: kekeça.net




'Beden Perküsyonu, ellerin ayakların bedenle birlikte vurmalı bir enstrüman olarak kullanıldığı bir alandır. Müzik ve Hareketin tam da ortasında yer alır. Çalanın da çalınanın da aynı kişi olması, beden perküsyonunun benzersiz bir özelliğidir:  “Kendin Kendini Çal”ma süreci “ben”in “beden”le olan ilişkisinde ritim-müzik-hareket-dil aracılığıyla bir kendini ve ötesini keşfetme, fark etme yolculuğuna dönüşmektedir. Bu kendini keşfetme sürecinde yerçekimi aracılığıyla, kendimizi akışa bırakmayı öğreniriz adım adım. Sese-yolaçan-hareket’in farkında olmakla ve yerçekimine kendini bırakabilme becerisi kazandıkça ortaya çıkar beden perküsyonu, beden müziği, müzik-dans. (Tugay Basar)'





Bellevile'de Randevu'dan:


http://www.youtube.com/watch?v=c4X-uaJKpN8


















İletişim adresleri

esraertan@gmail.com

aydan.celik@gmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder